7 augusti - 08



Mammas dator är i alla fall segast av alla, såg att den var på så tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan jag ska åka och jobba.. Men det har tagit typ fem minuter innan jag kom fram hit lixom :S

Sista dagen för den här veckan nu.. I morgon ska vi fira Ronja som fyller 18 (hon fyller idag - GRATTIS!!!) och jag och Axa har ju världens bästa fantasi och därmed världens bästa presenter - och många lär det bli !!

Ska in till Gävle och strosa runt på Cityfesten med i morgon, är ju inte så mycket för cityfesten men det kanske blir kul - får väl se !!

Men nu ska jag sminka mig

hörs !!

Kommentarer
Postat av: Ronja

tack tack tack


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback