9 augusti - 08



Blev en rolig kväll igår . eller hela dagen var ganska skojig . Först så åkte vi till Valbo, jag Axa och Ronja . Handlade inte så mycket, en tvättkorg och sex stycken svarta glas . Och så lite smågrejer .

Sen på kvällen så åkte vi hem till Ronja, spelade lite kort, drack och lyssnade på musik.. Var trevligt, och efter det så bar det av till Gävle och cityfesten med tåg . Där vi träffade massa folk, fortsatte dricka lite öl/cider och grejade .. Msyigt !!

Har även varit på systemet första gången idag - haha . Dröjde bara ungefär en månad innan jag orkade och ville gå dit . Fast egentligen så ville jag inte, det var Tobbe som ville ha sällskap så då blev jag den utvalde . Blev bara en vinare för min del i alla fall ...

Nu så ska Pappa låna datorn för första gången i världshistorien . så men vi hörs !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback