22 augusti - 08 (kväll)


 


Helt slut, huvudet sprängs vilken sekund som helst . Men jag orkar inte med det just nu.

  •  Ska kolla på One tree hill .
  • Sova .
  • jobba tre timmar .
  • Gå till farmor och hämta en cykel som jag ska låna .
  • hitta min grenadin (så jag kan göra "Rosa pantern") så jag kan tillbringa kvällen med att äta smörgåstårta och dricka favoritdrinken :) (längtar)

Ska på öltält i morgon, ska bli grymt roligt . Länge sen man gjorde något annat än att satt hemma, eller hemma hos någon och spela kort eller kolla på tv (inte för att jag har så mycket emot det, men roligt med lite andra lite ovanligare saker med)..

Men först ska jag som sagt jobba och hitta min grenadin, annars kommer hela kvällen bli försörd :/



 




Med lite grenadin så blir det kanon






Men nu ska jag kolla på One tree hill och sova .

Hörs imorgon - God natt!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback