17 augusti - 08 (uppdatering)





Hemma igen, mätt och belåten efter att jag har varit duktig och lagat middag åt mig själv :)

Har varit hos Axa och så färgade jag hennes hår som tydligen inte blev hundra-procentigt bra.. Fick höra det på telefon så har inte sett det med egna ögon, för jag färgade bara så drog jag därifrån - eftersom att mamma anser att hon har mer rätt till hennes bil än vad jag har :D Men hennes hår ordnar hon nog till med tiden i alla fall..

Har också starka funderingar på att göra något med mitt hår, men det är så svårt när man har löshår, Känner att jag vill färga håret då min hårfärg ser så matt och tråkig ut.. Men efter att jag färgade mitt gamla löshår (..och förstorde det!!) så känner jag att jag inte vill göra samma sak med det som jag har nu . Men får se vad det blir ska in och prata med frisören på tisdag tror jag för då är jag ledig och har lite andra saker jag måste åka in till Tierp och ordna upp .

Men nu ska jag ut och hämta katten och ta en cigg sen ska jag sova.. Klockan är bara 20.20 men det känns som att den skulle vara 04.30 ungefär :S

men vi hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback