404 Not Found


Satt och kollade tillbaka på massa gamla inlägg både från då jag började skriva blogg (när jag startade den här alltså..) och några från bara någon månad sedan . Men varje gång jag skulle trycka på en bild så kommer den här texten upp .


404 Not Found

The page you requested could not be found,
please check your spelling and try again.

If you think you've found an error, please let us know.

Yours sincerely,

blogg.se



Är det någon som kan förklara varför (?), det är extremt irriterande i alla fall .

Men nu ska jag kolla på DH och den här gången ska jag göra det . Blev inget av me att vika gardiner idag får bli imorgon eller nått .

Hörs . GOD NATT


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback