500 kronor godis .


Byta sängkläder är det värsta jag vet, hellre gör jag allting annat som dammar, dammsuger, torkar golv, diskar, tvättar, byter gardiner och tvättar fönster.. Men ibland är man tvungen att göra det, som idag ..  Och kom görna på det nu (för en halvtimme sedan) och då måste jag tvätta mina täcken också så nu har jag inga täcken. Måste leta fram något som ligger ihoptryckt i någon garderob eller nånting . Hoppas bara att det finns något över till mig .

Imorgon kommer grannen med julklappar. Bara det att mamma sagt att vi (jag och syrran) önskar oss godis (?), hon kunde väl ha kommit på något annat än godis . Så gott är det då inte . Och jag lovar om han nu har köpt godis till oss. Så har han gjort det för minst 500 kronor till mig och för lika mycket till syrran . Så får hoppas på att hans fantasi är bättre än mammas ..

Men nu ska jag fortsätta med mitt sängklädesbytande . Sen ska jag sova, ska vakna tidigt i morgon med (klockan 08.00)..

Så hörs i morgon .

Kommentarer
Postat av: Ronja

och när du berättar kmr ja säkert bli as arg haha bara för att ja ville ha den andra haha. Näädå jag blir glad för en toarulle haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback