Alla mina pengar


Hejsan :)

Mamma och jag försöka samla ihop alla pengar vi har för att betala en räkning . haha låter som att vi är värsta fattiga . Men det får jag ta.. Tänkte hjälpa henne med den i alla fall för att jag är såå himla snäll . Så nu har hon fått mina sista 4000 kronor . Fast jag får ju lön idag också på ungefär 3000 kronor så jag tror nog att jag överlever ändå . Och eftersom att jag jobbar i stort sett jämt så hinner jag ändå inte göra av med dom, blir bara roligt när man får tillbaka alla utlånade pengar senare när man kanske behöver dom .

Men i alla fall inte så viktigt . Sista dagen jag jobbar idag eller sista och sista, det är i alla fall sista innan jag är ledig två dagar sen blir det nog ännu mera jobb . Ska vänta till min "arbetskamrat" Camilla kommer hem från utlandet så jag kan ta reda på om jag får vara ledig nånting . Men men det märks nästa år ....

Nu ska jag greja lite här innan jag ska åka och kolla om Bonzo (katten jag är kattvakt till..) vill gå in och värma sig...

Hörs senare .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback