Avklarat


Hej hej :)

Nu är gardinerna uppe, och en punkt på min "att-göra-innan-jul-lista" är avklarad och det är ju bra, har bara ett x antal punkter kvar ! Inte för att jag har någon lista nerskriven, men finns ju ändå hur många saker som helst som jag vill ha gjort innan så de är bara satsa på att man hinner med allt. I min takt kan det nog bli lite svårt - haha.

Imorgon är det jobb igen och även Lördag är det jobb på schemat. Men ska inte klaga har bara fem eller sex dagar kvar att jobba innan jul. Och lite pengar vill jag ju hinna få in ..

Men nu ska jag vika ihop gardinerna jag tog ner och sen ska jag kolla på DH .

God natt . hörs i morgon .

Kommentarer
Postat av: jejje

o vafasiken är DH? :P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback