Bättringsvägen


Mår fortfarande inte helt bra . Men jag är mycket bättre i alla fall och orkar vara uppe och röra på mig lite . Så idag ska jag försöka hinna med att göra så mycket som möjligt . Ska göra det sakta men säkert . Har börjat med tvätten i alla fall och det är ju bra så slipper jag den på torsdagkväll (dagen innan jag börja jobba) som det brukar vara . Att man försöker stressa på tvättmaskinen så mycket som möjligt bara för att man ska hinna med att tvätta allting .

Syrran håller på att dammsuga nedervåningen för att jag sedan ska få överta och dammsuga övervåningen . Men det är jag glad för då det är mycket mer att dammsuga nere än uppe .

Men nu ska jag hänga in alla nytvättade kläder i garderoben .

Hörs senare .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback