Behöver inte deppa


Nu är det kväll igen och jag känner inte ens av att det är helg, tur är väl det för annars hade man väl suttit hemma för sig själv och deppat . haha, istället är det bara att ladda om för en ny arbetsdag i morgon. Men ska inte klaga (gör inte det heller, för en gång skull...) för jag behöver ju pengarna .

Försöker få mamma att gå på systemet åt mig och det enda hon svarar är att jag ska göra det själv, men eftersom att systemet öppnar klockan tio och jag börjar klockan elva (och det stänger klockan 18 och jag slutar tidigast klockan 20..) så känner jag att det kommer bli väldigt stressigt . Så det är bara att fortsätta tjata, kommer lyckas till slut det vet jag. Måste ju i alla fall ha någonting att dricka på nyår även fast jag knappt vet vad som händer ... Men det ska jag ta reda på någon dag då jag fyllt på mobilen ...

Nu sitter jag bara och väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag har någon tröja att jobba i i morgon.. Har säkert fem eller sex stycken till som jag kan ha men ingen är så bra som den som är i tvättmaskinen . haha

Men får se om vi hörs senare annars blir det i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback