Besviken


Satt och tänkte igår när jag kom hem .. Att folk är så himla fega . Vågar inte stå för vad dom gjort, skjuter det framför sig bara för att dom ska få det lättare för stunden och slippa konflikter etc. på grund av deras val som dom gjort . Nästan alla gånger så kommer sanningen fram andå . Och har man gjort något som man vet inte är så jättebra och att folk blir arg, ledsna eller reagerar på fel sätt så berätta det direkt istället .

Jag vet att jag inte är guds bästa barn. Man skulle jag få välja motståndarna så visst fan skulle jag vinna !!!

Jag är så jävla arg och besviken över att en människa är så jävla långsint (eller två människor egentligen!!) .. Och jag blir bara mer och mer arg ju mer jag tänker på det .

Hörs sen . GOD MORGON föresten :) haha

Kommentarer
Postat av: Katrin

ngt som har hänt? :O


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback