Dagen är över .


Nu har hela dagen gått i stort sett och jag har inte orkat gjort något vettigt alls på hela dagen . Eftersom att det inte blev något bad för mig tidigare idag så har jag funderingar på att ta en lång varm dusch nu . Jag brukar alltid vara så stressad så jag duschar på fem minuter max .

Känner fortfarande att jag inte mår något bra, trodde det var bättre ett tag, eller det var bättre ett tag, men det kom tillbaka lika fort igen :(

Ute snöar det för fullt och pappa har fortfarande inte lagat mitt fönster så bara att ta fram alla filtar och täcken igen innan man kan gå och lägga sig och sova .

Men nu ska jag ut och röka innan jag ska duscha .

hörs i morgon ..

GOD NATT!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback