färdig :)


Jag är så trött så jag tror att mina ben kommer vika sig om jag går en meter till . Som tur är så har jag ingenting inplanerat som gör att jag blir tvungen att gå mer än nödvändigt . Planerna för kvällen är i alla fall att bara ta det lugnt, kolla på tv och sova .. Och att dricka massvis med vatten, annars får jag hvuudvärk i morgon när jag ska jobba . Vet inte varför det fungerar men fungerar gör det i alla fall . Och tur är väl det för mig :)

Har jag varit till Valbo (Gävle..) och inhandlat dom sista julklapparna . En till Ronja, en till Katrin, en till farmor och farfar och en till julklappsspelet som vi ska köra; Jag, Ronja, axa och Tobbe . Julklappen från syrran till mig blev i alla fall One tree hill säsong 5; och får jag den i två exemplar så frågade jag om man får byta/lämna tillbaka och det fick man så det är ju tur . Köpte även schampoo och balsam från Björn Axen och "Schwarzkopf osis+ dust it" så nu kanske jag får lite volym i mitt tråkiga hår .

Men nu ska jag sätta påslakan på mitt täcke . hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback