Fattas något

GOD MORGON !!

Sitter och gör allt för att jag ska orka hålla ögonen öppna är såå himla trött så jag snart inte vet vad jag ska ta mig till .

Har i alla fall lyckats övertala pappa att skjutsa mig då det är synd om mig och jag inte kommer klara av att gå hela vägen med skor .

Hade även funderingar på att äta frukost idag men det blev inget av för det fanns ingen mjölk . Det är jämt så när jag för en gång skulle får för mig att jag ska äta frukost, då är det något som jag vill ha som fattas, så det blir aldrig av i alla fall .

Men nu ska jag byta om och borsta tänderna .

Hörs ikväll .

Kommentarer
Postat av: Katrin§

Tjusig blogg hörrudu! :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback