fix och trix


ingen bra uppdatering idag. Men imorse var jag såå trött så orkade inte ens starta datorn

Sen så har det varit jobb hela dagen, dötrist :( Inge folk alls och man har bara sprungit och gömt sig och försökt hållt sig för sig själv för att slippa trista konversationer..

Och sen kom jag hem, slog in några julklappar och fixade dom sista . Fast jag har fortfarande en kvar; till pappa och jag har inte en aning om vad jag ska köpa. Frågar jag vad han vill ha så säger han bara "något dyrt". inte en grej som är dyr utan han säger ordagrant "något dyrt"..

Men nu ska jag kolla en blogg sen ska jag kolla på "Jiddra inte med Zohan"..

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Ronja

köp en modelltraktor åt han.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback