Första gången


Första gången som jag gjort reklam i min blogg haha . Men någon gång måste ju vara den första . Eller reklam har man väl gjort lite då och då, genom att skriva olika saker . Men jag har aldrig ägnat ett helt inlägg till ett specifikt företag . Men nu var det också gjort :)

Har varit vaken hur länge som helst känns det som (halv åtta) runt sex timmar är det i alla fall . Men då borde jag hinna med att göra massa saker idag . Hade planer med syrran att åka till stan idag och inhandla dom sista julklapparna . Men blev inget av, får vänta med det till i morgon istället .

Men nu ska jag vika lite tvätt och greja .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback