Gästbloggerskan Mandy 'the Päd'


Eftersom att jag inte har någon blogg & behöver få skriva av mig, och Linda behöver nya läsare, så tänkte jag bli hennes  gästbloggare en gång i veckan.
Missa inte de.


- Hi, im Mandy and im a bloggoholic. * Wave"

- Hiiii Mandy !!!!!!


Om alla undrar ere jag, Mandy,som gjort denna fina design.
Gratis mä. :J Mmhmm :J

Så om ni vill ha hjälp me er design hör av er till mig genom Linda här som äger bloggen ni just nu läser & beundrar :J Mmhmm :J

Jag e förjävlig på det här me att greja me bilder & så :J Mhmmm :J

* :J = Mallig gubbe

Jag tog bort min blogg för jag tyckte att de va läskigt att hela världen kan läsa min blogg & när jag e arg på nån så blir jag bara tvungen att skriva nå dumt i den & fann det som olämpligt då man e 20 år & ens arbetskollegor kan läsa detta.

Nämen sattehm.
Vahetere? Aa.
Missa inte mitt besök som gäst här i bloggen varje fredag från och med detta NU!
Hej

Ps: Har ni nå synpunkter? Kommentera.
Hej hej. Hemskt mycket hej.
Tjoff tjoff folks



Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback