God natt alla !!


Nu ska jag kolla på Desperate housewifes och sen blir det till att sova . Eller jag kollar tills jag somnar, ungefär 3 program brukar det ta :)

Imorgon är det jobb igen och sen blir det varannan-dag-jobb ett tag (jobbar måndag, onsdag, fredag & Lördag) ganska skönt. Man får jobba en dag,vila en dag och så håller det på så. Men samtidigt ganska irriterande då man inte kan hitta på något speciellt för att man hela tiden vet att man snart ska jobba . Men det lär ordna sig .

Måste även prata Med Camilla och ordna upp schemat lite bättre då det tar slut på Torsdag nästa vecka ((den 18:de)), men det får vi ta senare .

Nu ska jag i alla fall borsta tänderna.. hörs i morgon . god natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback