halv åtta på morgonen .

God morgon !! Vaknade utan hjälp av mobilen idag, väldigt ovanligt för att vara jag. Men somna egentligen ganska tidigt igår (om man jämför med vilka tider jag normalt somnar..) vid elva, halv tolv nångång . Så imorse vid halv åtta var jag pigg och lyckades inte somna om . Men nu känner jag att jag skulle vilja sova några timmar till . men det hinner jag inte med.

Jobb idag och känner att det ska bli väldigt jobbigt att gå dit då det snöar mer än jag tycker är okej !! Får hoppas på att pappa är snäll och skjutsar mig :)

Nu ska jag leta efter strumpor, borsta håret och allt annat Innan-jobbet-göra !!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback