Jag längtar till sängen


Nu är mina täcken tvättade; båda två så då slipper jag frysa inatt... Ska bli härligt att få sova i en varm säng med täcken :)

Och jag är fortfarande grymt trött så nu ska jag bara fixa täckena (påslakan ska på!!) sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv eller film eller nått får se hur det blir ..

Imorgon ska jag försöka sova fram till nio i alla fall, så jag slipper gå och halvsova hela dagen på jobbet . Sen är det bara fredag kvar att jobba och efter det blir det långledigt över julhelgen . Lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag . härligt härligt !!

Men hörs i morgon .

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vad mysigt det låter, nästan så man vill gå och krypa ner själv ;)

Postat av: Anonym

^^ hihi, alltså i min säng :)

2008-12-17 @ 21:24:17

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback