Katten, Jag och Pappa .


hej hej .

Vaknade klockan halv nio av att elementet vibrerade (eller det vibrerade inte, det lät som att det gjorde det..) men det var i alla fall min katt som hade puttat ner telefonen mellan elementet och väggen. Och normalt när alarmet på mobilen ringer klockan halv nio så snoozar jag fram till tidigast klockan nio, men det gick ju inte morse . Var bara att vakna och försöka få upp telefonen och när det var färdigt (tio minuter senare..) så var jag klarvaken, så det blev en ganska tidig morgon idag. Men det är skönt det med !!

Efter det gick jag ner och satt och klagade till pappa att han skulle tycka synd om mig som var tvungen att gå ändå till jobbet (tv å kilometer .. haha) och tyckte att han skulle komma med den smarta idén att han skulle skjutsa mig . Men det gjorde han aldrig så istället så fick jag fråga honom, men nej!! då kom han med alla konstiga bortförklaringar .

- nej! Det går inte . Jag måste ha bilen jag ska åka och eeeh. hmmm köpa glass . (Pappa)
- Men då tar jag hem en glass till dig . (Jag)
-
Men jag vill ha en speciell glass som inte ni har, från eeeh (tänker länge..) Åhus. (Pappa)
- Men vi har alla som du känner till... (Jag)

och så höll vi på sådär ett tag men till slut lyckades jag nästan, istället för att få skjuts så fick jag ta bilen ...

Men nu ska jag fixa bilderna på när syrran vaxar benen på Pappa . haha

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback