Kräsen??


hemma efter dagens arbete . Ganska skönt att jobba idag, känns lixom skönt att komma hem och bara få ta det lugnt utan att någon klagar på att man inte gjort någonting på hela dagen eller att man ska hjälpa till med massa olika saker . Och istället bara få sitta vid datorn, kolla runt lite vad som hänt under dagen, eller vid tv:n...

Ska snart gå ner och äta middag (eller vad det kallas vid den här tidpunkten??).. Äter bara lunch mellan halv två och halv tre ungefär när jag jobbar sen brukar det inte hinnas med något mera mål mat så då är det bara att vänta till man kommer hem och ställa sig och laga mat eller värma på det som resten av familjen har ätit . Men eftersom att jag är kräsen (i deras ögon) så brukar det nästan aldrig bli att jag äter det dom äter !!!

Men hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback