Kungsgran från grannlandet


Nu har mamma och jag tagit ut julgranen ur "skyddsnätet". Mamma fick ju för sig att hon skulle köpa en kungsgran från Norge eller Danmark eller vad det va .. Så i år blir det en riktig "Kalle Anka-gran", den är jättefin . Men märks väl sen hur fin den blir efter att vi har klätt på den alla kulor och glitter och ljus . Blir den väll lika ful och tråkig som alla andra år . haha

Beställde massa kläder igår, alltid roligt !! Får se om jag får dom på måndag eller tisdag, då dom lovat leverans innan julafton så borde paketet komma då någon gång ..

Men nu ska jag lägga mig och kolla på tv .

Hörs i morgon .

God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback