Massa nya skor .


Blev så att hela familjen åkte till Uppsala i alla fall . Har gjort av med massa pengar på egentligen ganska onödiga saker . Men det är mammas åsikt (?!) inte min .. haha .

Blev i alla fall en blå adidaströja (har en likadan innan fast den är ljusgrå... och dom är såå sköna..), en torkställning, då jag inte kan använda syrrans hur länge som helst, tänkte att hon kanske behöver den själv någongång :) Sen blev det tre par skor, jag är helt såld på två av dom. Dom tredje tog jag bara för att dom var gratis (ta tre betala för två..)...

Sen blev det kinamat (mums!!) och nu sitter jag här och funderar på var jag ska göra av alla skor jag köpt . Satt och räkna och kom fram till att jag köpt sex par skor på två månader. Jag som aldrig köper skor annars lixom . Och nu ska jag försöka hitta sånna där "klämmor" som man kan sätta skorna på och sedan typ hänga in dom i garderoben . Men får se hur det blir .

Först ska jag i alla fall bygga ihop torkställningen .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback