Måste handla nytt


Pratade med Ronja då hon berättade lite saker som gjorde att jag måste byta julklapp till henne . Inte bra då jag inte har nån br fantasi för tillfället, men jag älskar ju verkligen att köpa julklappar och att sedan få se personernas reaktioner när dom öppnar paketet .
Det är helt klart bland det bästa som finns .
 Att se hur glada,
missnöjda eller frågande dem ser ut .
haha

Men ska ju till stan i morgon och får kolla om jag hittar något nytt till henne . Jag som verkligen tyckte att jag hade hittat den bästa julklappen till henne men tydligen så var det inte riktigt så, då det var något annat som kom emellan . Men har ju tre julklappar i stället för två kvar att inhandla i morgon . Och det är alltid roligt. Men hittar jag inte i morgon så kommer jag få panik . haha och det vill jag inte uppleva .

Nu ska jag städa lite (som vanligt...). hörs senare .

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad va de då? :P


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback