Min dag .


hemma och har hunnit kolla en kvart på Idolfinalen. Måste kolla reprisen också så jag får höra alla låtar som ska/skulle frömföras . vet ju inte hur mycket jag missat .

Dagen har i alla fall världstråkig (!) har inte haft ett dugg att göra . Om det kom en person och beställde mat så fixade man det sen så väntade man på att han/hon skulle gå därifrån så man kunde diska och torka bord . Haha, så lite folk som det varit idag tror jag det aldrig varit förut . Helt värdelöst var det i alla fall, men får ju i alla fall betalt för att läsa tidningen .. Och så mycket som jag läst tidningen idag så ska man väl inte klaga egentligen ..

Massa ändringar på arbetsschemat också, blev nervös för att jag skulle få jobba ännu mera . Men jag hade sånn tur så jag slapp. Blev en dag mindre för Camilla och ett arbetspass som flyttades för Ronja. Inget annat !!

Nu ska jag kolla idol igen . borde vara slut på reklamen snart .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback