Nästrimmer, sugrör & massa annat


Blev en tidig kväll, ganska skönt att få sova tidigt och vakna när man vaknar lixom :) Men mår samtidigt inge bra, så får se vad som står på om det är något "större" eller om det bara är tillfälligt . Till en början så mådde jag bara allmänt dåligt, nu börjar jag även få huvudvärk och kramper eller vad man ska kalla det i magen . Märks väl, hoppas på att det inte är något allvarligt bara ..

Har i alla fall varit hos Axa och Tobbe och haft "lilla julafton" med Axa, Tobbe (såklart, eftersom att vi var där!!), Ronja och Katrin . Är hur nöjd som helst efter alla presenter som har tagits emot :) Av Axa, Tobbe och Ronja fick jag Desperate housewifes säsong 3 och Gossip girl säsong 1 :) lycka, då jag itne har haft något att kolla på på tv:n på hur länge som helst . Så nu kommer det bli sena nätter igen på grund av tv-tittande ..

Av katrin fick jag ett schampoo, ett balsam och en hårinplackning från Crush . Luktar skitgott . Vattenmelon, fast jag trodde det var banan men ja! inga kommentarer om det..

Spelade även julklappsspelet som går ut på att man tävlar om massa julklappar då jag vann ett spel; med fyra snappsglas.. och tre stycken chokladkakor :) Katrin vann den bästa; en nästrimmer . haha och Tobbe vann 400 stycken sugrör.. Bra att ha lixom :)

Men nu ska jag krypa ner i sängen och dricka vatten och må dåligt .

Hörs i morgon ,

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback