NÖRD ...


Egentligen ska jag inte sitta här, jag ska ligga i sängen och kolla på One tree hill.. Men för tillfället är det inte så, men det kommer ändras inom nägra minuter . Har bara 3 avsnitt kvar så imorgon påbörjas Gossip girl säsong 1 skulle jag tro . NÖRD, man har blivit. Gör inget annat än att jobba, sitta vid datorn och kollar på tv ... haha men huvudsaken jag gillar´t..

Imorgon ska jag gå till arbetet och jag hoppas och önskar över allt annat att det inte ska bli lika kallt som det varit idag för då kommer jag frysa fast någonstans på vägen mellan här hemma och jobbet .. Så ska packa fram alla vinterkläder jag har för att inte det ska bli så; för jag tror ju inte kylan släpper under natten ..

Men det var allt från mig ;) nu är det one tree hill som gäller .

GOD NATT !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback