Nu är det slut .


Nu är jag hemma igen och julafton är iu stort sett slut . Men skönt det också, kan vakna upp i morgon och bara känna att man inte behöver stressa över någonting . Bara vila och göra vad man vill för på fredag börjar arbetet igen; delade tankar om det :S

Har i alla fall fått en massa chokladaskar och annat godis, pengar och presentkort på 2000 kronor :) one tree hill säsong fem (fast det visste jag, då det var jag själv som betalade den största delen på den .. haha..) men jag är nöjd med alla presenter i alla fall .

Men känner att jag fortfarande inte är helt frisk, då jag är helt slut i kroppen, ont i magen och huvudet . Får se hur det blir om jag mår lika dåligt i morgon . Trodde att jag var frisk men helt fel av mig :S

Men nu ska jag bädda ner mig och kolla på One tree hill, kollade klart på desperate housewifes i morse så det tog fyrya dagar att kolla på den säsongen, haha . Men nu börjar ju arbetet så OTH borde inte gå lika fort . Men det lär ju märkas .

Hoppas ni haft en mysig julafton i alla fall .

GOD NATT :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback