Nu börjar ledigheten :)


Nu är jag hemma efter att ha jobbat sista dagen inna min julledighet som jag ansåg att den började bara jag tog av mig skorna jag jobbar i :) haha

Efter det så var jag till Mandy ett tag (som ni kanske märkt på inlägget nedan och designen..) och ändrade min design som jag är riktigt nöjd med :)

Imorgon blir det julbak^^ och så ska jag hjälpa mamma med massa saker som ska göras nu innan julafton . Plus att jag även lovat henne att det ska vara "rent och fint" även på mitt rum innan julafton .. men det får vi se hur det blir med det, jag har ju mina krav för att jag överhuvudtaget ska tänka tanken på att plocka och dammsuga i mitt rum ;) haha

Men nu ska jag äta en kräm och dricka färskpressad apelsinjuice . Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback