Ordet fundera i fokus .


Sitter och funderar på om jag ska vara snäll eller inte . Borde vara ett ganska enkelt val, men inte just nu . haha . Fått höra från jobbet flera gånger nu att jag har blivit lat som inte jobbar lika mycket som jag gjorde förut . Egentligen så är det väl bra om man jobbar mycket, men känner samtidigt att jag inte orkar . Att ha arbetspass på 10 timmar om dagen är väldigt jobbigt i längden. Och nu handlar mina funderingar om om jag ska ta en dag till nästa vecka för att låta Camilla vara ledig .

Tycker lite synd om henne samtidigt som jag inte vet själv vad jag vill. Jo, jag vet vad jag vill men vet inte vad jag orkar . Hon jobbar minst sex dagar i veckan varje vecka (på två jobb) och jag jobbar tre eller fyra dagar. Men samtidigt så är det inte mitt problem att hon har två jobb, men vill ändå ställa upp...

Fundering, fundering och åter en massa funderingar.

Får se hur det blir. Kan ju lika bra bestämma mig dagen innan och överraska henne som att jag ska bestämma mig nu så det är bara att fortsätta fundera .

Hörs

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback