Pappa vaxar benen


den här dagen har gått fööör fort tycker jag, nu är den i stort sett slut och bara att försöka ställa in sig på att arbeta imorgon ...

Har i alla fall hjälpt syrran att vaxa benen, det var skoj. Att få se henne lida, jag och pappa satt och skrattade och pappa tyckte hon var såå töntig och satt och klagade på att hon "lät så mycket". Så då gjorde syrran på pappa och jag kan säga att det var länge sen jag skrattade så mycket. Men lyckades bara dra en "remsa" sen stack han . Knäppte bilder, ska lägga in dom sen; men det blir inte idag för det orkar jag inte . Ska lägga mig och kolla på tv eller nått nu istället .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback