Rastlös


Har inte haft ro att lägga mig och kolla på DH ännu, eller jag har kollat på ett avsnitt men känner att jag är hur pigg som helst och helst av allt skulle jag vilja hitta på något att göra . Men det är typ storm ute så det blir nog till att sitta här inne och kolla ut istället och hoppas på att man blir lite tröttare och vill lägga sig i sängen och kolla på tv :)

Har varit till mormor idag igen och bytt julklappar (var dit i lördags och lämnade/fick julklappar men hon gav fel så ahh..) i alla fall så tiggde jag åt mig massa galgar eftersom att det fattas för mig . så om jag bara vill så kan jag ju sysselsätta mig med att hänga kläder . Men känner inte riktigt för de :/ men märks kommer ju inte på något annat så det lär ju bli till man gör det ändå och i och för sig så är ju de bra, då är det ju färdigt sen :)

Haha, nu ska jag hänga kläder .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback