rosa hår


Så nu har jag lagat mat, ätit och fixat håret färdigt för den här gången .

Träffade Axa för några dagar sen och såg att hon lagt in rosa effekter i håret och jag blev såå sugen på att göra lika . Så idag hände det som jag väntat på :) haha Men det blev lite för ljust tror jag, ska prata lite mer med henne sen och se om det går att få det mörkare så att det skiner igenom bättre än vad det gör nu .

Men det får vi ta i veckan då jag även ska hjälpa henne med hennes effekter så att dom blir mer som hon vill ha dom .

(Sorry Katrin, inga bilder idag då det inte syns så bra. Har försökt knäppa kort så att det ska synas men jag lyckas inte.. Så det får vänta...)

Nu ska jag platta håret då det ser ut som om det skulle vara 3 decimeter tjockt för tillfället . Helt elektriskt :/

hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback