Så falskt som det bara kan bli


Kom precis hem. Hur gott som helst men jobbigt att vara tvungen att åka häst och vagn tjugo minuter dit och tjugo minuter hem . Men måste ju samtidigt medge att det var ganska mysigt även fast jag var helt emot det i början . Bara väldigt kallt, men men börjar bli varm nu igen ...

Var ett luciatåg där och sjöng, gick hur bra som helat bara det att det var ett dragspel och ett piano som spelade när dom sjöng . Och han på dragspel var duktig men hon som spelade piano (?)... om dom typ sjöng "Julen är här" och dragspelet spelade den låten då spelade hon på piano "staffan var en stalledräng" (?) haha, inte riktigt men hon spelade så jävla fel som det bara gick, så de lät som att hon spelade på en annan låt :)

Men men, maten var god i alla fall och jag är mätt !!!

Nu ska jag ringa Mandy .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback