Så himla fort


Tänkte göra en snabb update innan dagen fortsätter . Vill bara att allting ska stanna upp en vecka eller två, då jag är ledig och får göra vad jag vill. Känns inte alls kul att börja jobba i morgon igen efter att ha varit ledig . Innan jag blev ledig så kändes det helt underbart att man skulle få vara ledig i sex dagar i rad men nu när dom där sex dagarna har gått så undrar man bara vart dom har tagit vägen - det har gått så himla fort . Så framför mig har jag fem dagars arbete (50 timmar...), två lediga dagar (nyårsafton och nyårsdagen..) och sedan blir det jobba av som aldrig förr . haha verkar som att det blir så just nu i alla fall .

Men nu ska jag gå ut och hämta min tvätt..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback