Samlat ihop alla saker


Kom hem för en stund sen, var tvungen att åka till Ronja och hämta alla grejer som jag lämnade kvar där i fredags . Men nu är allting samlat igen här på golvet .. haha

Dagen har varit hur seg som helst, mest på grund av att det är måndag och ingen vill äta ute verkar det som i alla fall. Så har inte gjort mycket alls idag mest pratat och läst tidningarna (läst ikapp sen jag jobbade sist...)...

Har inget batteri på mobilen heller, och det är lagom störande då jag jämt vill ringa alla då jag inte har något batteri; men det är väl bara att stå ut .

Men nu ska jag röka i alla fall.

hörs sen eller i morgon ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback