Samma sak varje dag


Kom på en sak, när jag jobbar så skriver jag nästan varje dag två inlägg; ett på morgonen och ett på kvällen . Och båda handlar om hur trött jag är . Meningslöst !! ... :) På morgonen vill jag sova längre och på kvällen vill jag gå och lägga mig för att jag är trött.. Samma sak hela tiden .

Men när jag jobbar så gör jag ganska exakt samma sak varje dag.

  • Vaknar
  • sätter mig vid datorn
  • Fixar mig (hår, borstar tänder, smink etc etc..)
  • Läser tidningen
  • (Tjatar om skjuts, om jag inte fixat det sedan tidigare, eller insett att det inte är någon idé..)
  • Jobbar
  • Kommer hem, pratar med allt och alla :P
  • Sätter mig vid datorn
  • (Duschar)
  • Lägger mig i sängen och kollar på tv, sover ....

Skit samma, har ont i benet också (måste beklaga mig lite ..) efter att jag halkade i en vattenpöl på jobbet så hamburgarna jag skulle servera flög flera meter . haha roligt . Fatta kul det skulle sett ut om man fick stå som åskadare istället för att vara "huvudperson"..

Men nu ska jag som sagt sova eller kolla på Gossip girl .

Hörs imorgon .


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback