sjukt trött


Är sjukt trött (igen).. Är ofta trött men kommer dagar då och då som jag inte orkar med ett dugg . Hade såå mycket saker som skulle göras idag . Klippa/blondera håret, köpa tv:n till mamma, byta gardiner och sängkläder, damma och dammsuga och lämna kläder hos min kusin . Har hunnit med tre av sju saker; känner mig riktigt stolt - eller inte !!!

Men orkar inte med att göra nånting, hade planer på att gå och lägga mig och sova men så fick jag en skymt av klockan och den var inte mer än halv sju så då var det bara att sätta sig vid datorn ett tag sen vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med. Orkar inte kämpa med att byta gardiner eller nått tror jag. Även fast jag vill ha upp julgardinerna nu !!

Ska avbeställa massa grejer som jag råkat beställa eller inte beställa men är medlem i massa grejer som skickar hem medlemsblad och avbeställer man inte så skickas det automatiskt hem massa onödiga saker som jag varken vill ha eller har råd med ..

Tur att man ska jobba lite så man får ihop lite pengar ...

hörs sen .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback