Skåne en by i Småland


GOD JUL ALLA :)

Har precis varit hos Mandy och lämnat/fått julklappar . Skojskoj, fick sex svarta champagneglas (jättefina) och så fick jag en mugg från funnymugs (eller något sådant..) stod i alla fall en text på den, som man antagligen inte ska skriva ut här på grund av att jag inte har en aning om vilka som läser min blogg . haha Men det var uppskattade presenter i alla fall ...

Mandy fick en sverigekarta av mig, dom som känner henne vet att hon behöver de :) haha, då hon tror att skåne är en liten by i småland :S och det var bara ett av anledningarna som hon gett mig som fick mig att köpa den . Och så fick hon presentkort på Åhlens .

Men nu ska jag umgås med familjen eller nått . haha

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback