Söndagar; vad ska man göra?


Jag har kommit på att jag hatar söndagar . det händer ingenting det enda jag gör är att varva mellan tv:n och datorn . Och så tvättar jag kläder . Varje söndag ser exakt likadana ut. Förutom små ovanliga händelser som att åka och hälsa på någon och vara social en stund för att sedan åka hem och sätta sig vid datorn/tv:n...

Som den här söndagen; vakna, kolla om det är något vettigt/sevärt på tv, duscha, datorn, börja tvätta, datorn, äta lunch, tv:n, kolla tvättmaskin, åker en stund till Axa, tv:n och nu datorn . haha fan vad tråkiga söndagar är alltså .

Nu ska jag kolla om jag hittar på något att göra .

hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback