Telefontid .


Nu har jag pratat färdigt med alla eller Ronja och Mandy är dom enda jag pratat med. Men det räcker då jag har pratat i telefon 1 timme och 40 minuter i sträck ungefär . och mitt öra blev rött och varmt . haha fast jag ahde handsfree (eftersom Mandy tvinga mig att ha det..) men örat blev så i alla fall .

I morgon fyller mamma år och då ska vi antingen sitta inlästa hela dagen och varken öppna dörren eller svara i telefon (enligt henne) eller så ska vi till Uppsala eller nått och shoppa Jag hoppas på det sista, då jag föredrar att hålla mig sysselsatt istället för att sitta instängd en hel dag .

Men nu blir det en dusch och sen några avsnitt av DH .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback