Tvingad att vara vaken


Så himla trött. Har bara ett avsnitt kvar av DH (Desperate housewifes) sen kan jag sova i lugn och ro :) haha, har tvingat mig själv att vara vaken till runt 2 halv tre varje natt/dag bara för att hinna se så mycket som möjligt . Men nu är det slut snart så då behöver jag inte vara vaken så extremt länge något mera :)

Jobb idag och i morgon och på Söndag är det julbord som gäller . mums .

Men nu ska jag borsta håret, känner att det kommer ta ett litet tag .. haha

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Ronja

vad är det som inte har hänt? Folk är arga, mamma slog fel kod tre ggr i bankomaten, mitt rum ser åt helve ut och mamma e på mig och tjatar hela tiden. .


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback