uppskjutet :)


Så typiskt mig att skjuta upp allting . Istället för att dammsuga först som mamma bad mig om att göra . så gör jag ALLTING annat först, sånna saker som jag själv tycker behövs . Haha.

Men istället så har jag ju hunnit med att damma nästan alla hyllor och grejer som behöver dammas (i mitt rum), plocka undan massa onödiga grejer som jag har framme, vika tvätt, tvätta två maskiner med sängkläder och täcken och massa annat väldigt onödiga saker :) så nu har jag ungefär 20 minuter på mig att dammsuga halva huset . och jag känner fortfarande inte för att börja men är väl ingen idé att skjuta upp det längre då jag kommer få göra det ikväll istället .. och det vill jag inte .

Men nu ska jag flytta tillbaka tv:n. är tvungen att flytta den när jag kör wii för annars slår jag ner allting från väggarna för att det är så litet i det rummet . Första dagen när jag skuklle spela tennis så slog jag ner en hylla med alla filmer på . Så nästan alla filmer låg på golvet och ingen låg i sitt fodral så då hade jag göra .

men nu ska jag börja .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback