Vill inte mer


Fan vad jag klagar alltså . Jag skulle ha gjort så himla mycket saker idag men på grund av att jag mår som jag mår så kommer ingenting att bli av . Det enda jag gjort idag som var inplanerat var att åka till farmor och gratta henne . Resten av alla saker som skulle hinnas med kommer antagligen inte bli gjorda på länge .

Det är så typiskt att man ska bli sjuk när man för en gång skulle är ledig i några dagar. Fast i och för sig så är det väl inte så bra att vara sjuk när man ska jobba heller . JAG VILL INTE VARA SJUK !!!

Jag vill städa och tvätta och bara göra massa nödvändiga saker men orkar ingenting annat än att ligga i sängen . Nu när jag tagit mig ork att sätta mig här vid datorn så blir det till att vila en timme efter det . Usch ..

Vill inte mer nu .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback