22 år...

Vilken extremt tråkig dag, ska sitta för mig själv hela dagen (eller inte!), fast nu ljög jag eftersom att pappa tvingar mig att åka till Tierp och handla åt honom fast jag inte vill. Men ska i alla fall städa som jag bestämt mig för men samtidigt inte orkar, fast lyckades i alla fall med disken eftersom att syrran fick göra det :)

Satt och läste tidningen och blev så irriterad för att det ALLTID händer samma saker här omkring, någon blir misshandlad, någon åker dit för misshandel, någon blir rånad och någon/några tänder eld på ett hus. Och när jag läst igenom allt skit som händer här dag ut och dag in, så frågade pappa varför jag läste förra torsdagens tidning. Tur att man har anledningar till att bli sur. Inte konstigt att det händer exakt samma saker hela tiden, eftersom att jag läser samma tidning flera gånger.

Syster fyller år idag (22 år.) har fått en tröja av mig, roligt att ge bort presenter och se hur dom reagerar. Hon blev i alla fall glad, så sa hon att hon hade funderat på att köpa den själv tidigare. Fast det tror jag däremot att hon ljuger om. Men hon blev ju i alla fall glad :)

Hade det inte varit storm så hade jag varit ute och gått nu, men eftersom att det är storm så får jag sitta inne och titta ut på det soliga vädret som ser så lockande ut innifrån.

Hörs sen kanske !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback