Alla samlade igen :)

Axa
Ronja
Camilla
Mandy
Katrin
Evelina
Linda
image121
Det blev vi som skulle parta i morgon :) skoj skoj, men får väl se vad det blir av det hela eftersom att det inte finns något ställe att vara på. Men det brukar ju ordna sig så varför ska det inte göra det den här gången (?) men man ska väl inte hoppas för mycket !

Min katt är borta igen och jag hatar när hon sticker, hon är bara en liten bebis och ska inte vara ute när det är mörkt :) haha fast egentligen så är hon väl ingen bebis men i mina ögon så är hon det.

Tycker synd om syster också, hon säger att hon inte bryr sig men vet att hon gör det innerst inne. Stackar´n^^ var inte många som grattade henne, vi är vana med att hela släkten på 50 personer kommer och grattar men inte i hennes fall på grund av massa tjafs mellan familjen och släkten. Så det var bara Farmor, Farfar, jag, Mamma och Pappa som grattade . Sedan var det ju några som ringde också som inte kunde ta sig hit (hennes kompisar från Södertälje) men men, inget jag behöver grina över i alla fall.

Så nu ska jag ut och leta en stund, sen är det time^^ för att duscha och sova om jag ska orka hålla igång igen i morgon .

image122
Glad alla hjärtans dag eller vad man säger :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback