Bästa fantasin

Söndag - skönaste dagen, har inte gjort ett dugg vettigt. Inte så bra egentligen men väldans skönt :) Eller jag har tvättat en maskin men inte mer med det, för det fick mamma ta över sedan !!

Har i alla fall grattat Tobias idag (fyller inte föräns i morgon!) och med min bästa fantasi och alltid försent ute som jag brukar vara så fick han ett pack "Pan pizza" och en påse hamburgare (godis....) tur att han har mig - haha .

Har även varit in till Tierp och mött några kompisar till syrran. Som vi sedan tog med hem hit och bjöd på fika, och ja, dom såg ju värre ut än vad dom var. Blev ju nästan rädd när jag såg dom direkt. men dom var helt okej när man hade pratat ett tag . Men hon var ju i alla fall lycklig.

Nu är det i alla fall dax att kolla klart på Beck - den svaga länken som jag började kolla på igår.

image158

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback