Bilder från gårdagen



Blev lite bilder från gårdagen - roligt var det. Men idag har det varit/är mindre roligt, mår dåligt som fan. Sitter hemma och tycker synd om mig själv och det ska jag fortsätta med - för det är synd om mig. Till och med så syrran ska bjuda mig på Fläskfilé idag så jag är ju lite lycklig. Fast problemet var ju att jag ville ha kyckling men men får bli som det blir.

Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på "Stomp the yard" ska tydligen vara väldigt bra - lär väl märkas snart :)

Kommentarer
Postat av: axa

haha, shiit vilka bilder ;) men de blev ju allt en bra jävla rolig kväll
:)

2008-02-02 @ 21:32:16
Postat av: M a n d y

Ååå så roligt det är att vara med er

Postat av: Mandy

Jag sitter här & funderar ...

Varför Micke va så kär i mig på den tiden. Jo för att man inte såg mitt ansikte för hela håret hängde ju för.

Sen ... varför pussas vi hela tiden?

för mycket alkohol & för lite hårspray helt enkelt

2010-02-24 @ 23:43:32
URL: http://menvatusan.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback