Dagens...

Dagens humör: Lite blandat, just nu så är jag bara :)
Dagens mående: Ont i huvudet men det är som vanligt
Dagens borde: Tvätta
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut
Dagens smink: Mascara - blir väl en förbättring lite senare
Dagens klädsel: Just nu: Mjukisar och en t-shirt även det kommer väl kanske att förändras
Dagens planer: Kolla på Melodifestivalen
Dagens längtan: Just nu är det i alla fall efter mat för jag är hungrig
Dagens fundering: Det ska vi inte ta upp här i alla fall, ett som är säkert.
Dagens mat: Potatisgratäng och kött
Dagens onyttiga: Får väl säga rökning på den.
Dagens bästa: Att jag har massa öl som står och väntar på mig ;)
Dagens sämsta: Att det aldrig blir som man tänkt sig
Dagens ord: Får väl välja Mandys nötta ord där!! (men ska inte skriva ut vilket)
Dagens omgivning: Mandy, Micke, Ronja hennes syster och min familj.
Dagens vill ha: LÖSHÅR!!!
Dagens måste: MAT!!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback